SALAM SEJAHTERA

Wednesday, March 11, 2009

KENALILAH KITA

Kita sebagai rakyat Malaysia yang telah diplilh oleh Kerajaan BN untuk memasuki Tanah Rancangan Felda sewajarnya bersyukur kerana kita dapat hidup dalam Felda dalam keadaan yang cukup istimewa serba mewah jika hendak dibandingkan dengan masyarakat kampung.
Oleh itu, saya berharap sama -sama lah kita menyokong kerajaan yang sedia ada ini dan jangan sesekali kita menjadi menusia yang KUFUR.

3 comments:

  1. kerajaan barisan nasional sememangnya kufur.. rumah batu rumah kayu bukan ada kna mngena dgn barisan nasional itu smua atas usaha tngan2 para peneroka dan nikmat serta rahmat dri yg maha kuasa.bersyukurlah pada allah..ucapkn sgala puji bagi ALLAH..bukan pada BN.

    ReplyDelete
  2. Jangan mudah lupa, Kalau tidak hasil daripada Felda manakan dapat nikmat sebegitu rupa.Ini semua Kerajaan BN yang berusaha dan ALLAH SWT yang menentukannya.Kenangkanlah semasa kita belum menjadi Peneroka Felda dan bandingkanlah diantara kita sebagai Peneroka Felda dengan rakan kita yang tidak mendapat peluang menjadi Peneroka Felda. Jangan mudah lupa nanti ALLAH SWT akan tarik segala nimmatNYA.

    ReplyDelete
  3. alahai binjidan binjidan...
    Rezeki yang Allah turunkan tidak jatuh secepuk di hadapan mata, tetapi melalui saluran yang tertulis sejak azali. Jika tidak mahu menghormati saluran tersebut tidak mengapa, tetapi sekurang-kurangnya bersyukur dan berterima kasihlah...



    Anak Felda Sg. Sayong...

    ReplyDelete